На главную страницу


Проект ЦПТИ и ИСКМ "Третий сектор и четвертая власть"
  Четверг 2 декабря 2021
Посетителей: 251211   
Наш e-mail
ЛОГИН
Логин

Пароль

Вспомнить пароль
Регистрация
ОПРОС
Наскільки прозорою є процедура прийняття місцевих бюджетів?
Прозорою
Швидше прозорою ніж не прозорою
Важко віповісти
Швидше не прозорою ніж прозорою
Не прозорою


РЕКЛАМА
 
НОВОСТИ СТАТЬИ КАТАЛОГ ФОРУМ НГО
СТАТЬИ

Вікторія Талашкевич

Обговорення реалізації адміністративно-територіальної реформи на Кіровоградщині

    
     Наразі вже фактично назріла необхідність адміністративно-територіальної реформи. За рахунок наукового прогресу змінюються управлінські форми і методи, та є приклади вдалого впровадження такої реформи в інших державах, зокрема в Польщі.
     Вади Черниш, голова облдержадміністрації говорить, що вже нині можна впроваджувати одну зі складових реформи, а саме адміністративні перетворення, що мають на меті змінити систему управління, надання державних послуг.
     Вадим Черниш (голова Кіровоградської ОДА): "Головна мета реформи, адміністративно-територіальної тим паче – це покращення життя людини. І коли люди це зрозуміють, а це завдання влади щоби люди зрозуміли, що це реформа не заради влади або заради посадовців, це повинна бути реформа заради людини. Реформа як раз робиться, для того щоб усунути перешкоди у спілкуванні громадянина і влади. Або зробити їх мінімальними".
     Вадим Черниш зауважує, що система управління в Україні не достатньо ефективна. Реформою передбачено перерозподілити повноваження між органами влади, збалансувати їх співвідношення. Адже, наприклад, органи місцевого самоврядування повинні вирішувати проблеми, що турбують їх насамперед виборців. Але це потрібні фінансові можливості. Та от бюджет цих органів влади в основному іде на зарплатню працівникам бюджетних установ, оплату за енергоносії, тощо. Тому ефективна адміністративно-територіальна реформа не можлива без податкової і бюджетної реформ.
     Вадим Черниш (голова Кіровоградської ОДА): "Як повинні діяти органи виконавчої влади: вони повинні виконувати більш глобальні завдання а також контролювати органи місцевого самоврядування в частинах повноважень, які безпосередньо стосуються захисту прав і свобод людини. Якщо ми говоримо про бюджетні питання, то нехай орган місцевого самоврядування приймає бюджет і затверджує, а мінімальні соціальні стандарти в бюджеті повинні бути дотримані. Хто за цим має слідкувати? Органи виконавчої влади. Якщо ми говоримо про звіт виконання бюджету то будь ласка, звітуйте, але якщо він не відповідає тому що Ви затвердили і те що від Вас вимагає держава – відповідайте за це. Відповідальність може бути 2-х видів: перед виборцями і перед органами влади вищого рівня".
     Та от скільки ефективна модель адміністративно-територіальної реформи передбачає 2 таких аспекти, як повноваження та відповідальність представників влади, то багато хто з політиків є противниками таких перетворень. Та все ж Вадим Олегович впевнений, що реформа відбудеться. Тільки скоріш за все ще на найближчим часом.
     А що стосується другої складової реформи, саме територіальних змін то голова облдержадміністрації запевнив, що Кіровоград не втратить статусу обласного центру. А при визначенні адміністративно-територіальних одиниць будуть враховуватись такі критерії на певну кількість населення повинні бути заклади охорони здоров'я, освіти, культури, підприємства, що надають комунальні послуги і транспортне забезпечення.
     

15 мая 2007 года.


Рейтинг статьи:   (5,0)
12345


ОТЗЫВЫ


НОВОСТИ СТАТЬИ КАТАЛОГ ФОРУМ НГО
ПОИСК


СТРАНЫ

БЛАГОДАРНОСТИ
Поддержку данному Интернет-ресурсу предоставляет Фонд
Евразия за счет средств Агентства США по Международному Развитию
(USAID) в рамках проекта ИСКМ "Развитие независимого информационного
пространства Украины". Точка зрения, выраженная в информационных
материалах, размещенных на данном сайте, принадлежит авторам и может не совпадать с
официальной позицией Фонда Евразия, USAID и ИСКМ.
 
Наш e-mail
© 1999-2021 ЦПТИ, ИСКМ