На главную страницу


Проект ЦПТИ и ИСКМ "Третий сектор и четвертая власть"
  Среда 26 июня 2019
Посетителей: 208001   
Наш e-mail
ЛОГИН
Логин

Пароль

Вспомнить пароль
Регистрация
ОПРОС
Наскільки прозорою є процедура прийняття місцевих бюджетів?
Прозорою
Швидше прозорою ніж не прозорою
Важко віповісти
Швидше не прозорою ніж прозорою
Не прозорою


РЕКЛАМА
 
НОВОСТИ СТАТЬИ КАТАЛОГ ФОРУМ НГО

НОВОСТИ НГО

Вибір має бути свідомим

17-03-2006.
    
     Більшість партій, з яких нам пропонується обирати майбутній парламент, маловідомі і не мають за своїми плечима ні авторитету, ні конкретних справ. Єдине, з чого ми можемо зробити висновок про те, чи варто віддавати свій голос тій чи іншій політичній силі – це їхні полум’яні заклики та програми партій, в яких пропонують свій погляд на майбутнє для своїх виборців. Саме для того, щоб допомогти виборцям розібратися, яка з програм є справді продуманим планом дій, що змінить їх життя на краще, а яка - вдалий PR-хід, та у тому, яку роль у передвиборчому процесі відіграють партійні програми Кіровоградське обласне об”єднання громадян „Інститут соціокультурного менеджменту” (ІСКМ) взявся за впровадження проекту „Аналіз передвиборчих партійних програм”.
     „Своєрідність виборів 2006 року полягає в тому, - пояснив тренер, президент Інституту соціокультурного менеджменту Лев Абрамов, - що вони проводяться після президентських виборів, які суттєво вплинули на політичну свідомість народу. Тоді виборці на власному досвіді переконались, що вони є не об’єктом, а суб’єктом політичного життя, тобто вони можуть активно впливати на органи влади і домагатися задоволення своїх вимог.
     Однак зростання соціальної активності, на жаль, поєднується з недостатнім рівнем громадянської обізнаності в сфері нового виборчого законодавства. Виборці, зокрема, не мають досвіду голосування, при якому розподіл мандатів відбувається тільки по партійним спискам, тому їм важко зорієнтуватись в потоці обіцянок, лозунгів і партійних програм. У зв’язку з цим ми і взялись до проведення тренінгів, на яких спеціально навчаємо учасників методам підходів до оцінки передвиборчих програм та обіцянок майбутніх народних обранців. Це дозволить виборцям більш усвідомлено зробити свій вибір.”
     В ході проекту вже проведено два тренінги для журналістів та лідерів громадських організацій, у яких взяли участь більше сорока громадських активістів та журналістів регіональних засобів масової інформації. Учасники розглянули питання: характерні ознаки основних виборчих систем; роль політичних партій та політичних лідерів у житті суспільства; методика аналізу партійних передвиборчих програм на предмет забезпечення програмних положень відповідними механізмами їх втілення в життя; використання результатів аналізу в професійній діяльності журналістів та громадських активістів. Для більш широкого кола небайдужих до свого майбутнього людей ІСКМ розробив та видав спеціальний випуск інформаційного бюлетеню для громадських активістів „НДО-Інформ”, в якому розміщено коментарі відомих експертів, громадських діячів, журналістів області, присвячені проблемі вибору.
     Новою формою роботи для Інституту в цьому проекті стала інтелектуальна гра „Що? Де? Коли?” для політично активної молоді. Завдяки співробітництву ІСКМ з Кіровоградською обласною Лігою інтелектуального розвитку було проведено тематичний турнір під назвою „Кубок „Вибори – 2006”. Гра проходила за правилами спортивного „Що? Де? Коли?” за участю кіровоградських команд-ветеранів та спеціально запрошених гостей – молодіжних лідерів. При підготовці пакету запитань суворо дотримувались основної вимоги - відсутності агітації за будь-яку політичну силу, але незважаючи на обмеження, тематика турніру була досить різнобічною та цікавою. Адже політика – це не лише „чорний пі ар”, а й оригінальні ідеї побудови щасливого майбутнього нашої країни, цікаві ходи в журналістиці, книги видатних вітчизняних та зарубіжних політиків, афоризми та багато іншого. Переможцями турніру стала команда „Червоні соколи” (капітан – Дмитро Зиборов), але й для решти команд гра стала цікавим і корисним дозвіллям.
     Зауважимо, діяльність Інституту соціокультурного менеджменту не пов’язана з підтримкою жодної партії. Головна мета організації – дати інструменти, які дозволять людям правильно зорієнтуватись у морі інформації, визначити критерії оцінки передвиборчих обіцянок майбутніх народних обранців, свідомо зробити свій вибір.
     




НОВОСТИ СТАТЬИ КАТАЛОГ ФОРУМ НГО
ПОИСК


СТРАНЫ

БЛАГОДАРНОСТИ
Поддержку данному Интернет-ресурсу предоставляет Фонд
Евразия за счет средств Агентства США по Международному Развитию
(USAID) в рамках проекта ИСКМ "Развитие независимого информационного
пространства Украины". Точка зрения, выраженная в информационных
материалах, размещенных на данном сайте, принадлежит авторам и может не совпадать с
официальной позицией Фонда Евразия, USAID и ИСКМ.
 
Наш e-mail
© 1999-2019 ЦПТИ, ИСКМ